1980
Iδρύεται η επιχείρηση Παπαδομανωλακη Γεωργία και Εμμανουήλ με αντικείμενο τη παράγωγη και εμπορία ελαιολάδου με έδρα τις Στέρνες Ακρωτηρίου.
Η διαχείριση της εταιρίας διαβιβάζεται στον Παπαδομανωλακη Νικόλαο.
Πρώτος εκσυγχρονισμός μηχανικού εξοπλισμού. Αναμόρφωση παραγωγικής διαδικασίας με την αντικατάσταση των πιεστηρίων από το φυγοκεντρικό DECANTER.
1985
1990
Αύξηση παράγωγης- εμπορίας ελαιολάδου με την αγορά ελαιώνων από την οικογένεια Παπαδομανωλακη.
Δεύτερος εκσυγχρονισμός παραγωγικής διαδικασίας- Επέκταση κτιριακών εγκαταστάσεων. Αποθήκευση ελαιολάδου σε ανοξείδωτες δεξαμενές. Διεύρυνση συνεργατικού δικτύου με παραγωγούς του Ακρωτηρίου Χανιών.
2000
2004
Τυποποίηση ελαιολάδου – Εξαγωγές σε χύμα μορφή.
Τμηματικός εκσυγχρονισμός παράγωγης- Επέκταση μηχανικού εξοπλισμού με την αγορά επιπρόσθετων μηχανημάτων με στόχο την αύξηση της παραγόμενης ποσότητας.
2006
2010
Πιστοποίηση ISO 2000.
Η εταιρία επεκτείνει τις δραστηριότητες, κατοχυρώνοντας το brand name “Pallada”.
Λειτουργιά ιδιοκτήτου τυποποιητηριου με EL 40321.
Ο Παπαδομανωλάκης Ιωάννης αναλαμβάνει τη γενική διαχείριση της επιχείρησης.
2012
2013
Έπειτα από ενδελεχή ερευνά της αγοράς, η επιχείρηση λανσάρει τις καινοτόμες μερίδες εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου ‘Pallada extra virgin olive oil” σε συσκευασίες των 18 ml.
Η εταιρία έχοντας εξαγωγικό προσανατολισμό, εξάγει για πρώτη φορά την ατομική συσκευασία «Pallada extra virgin olive oil» στο Βέλγιο. Διεύρυνση του συνεργατικού δικτύου παραγώγων από ολόκληρο το Νόμο Χανίων.
Συμμέτοχη σε ευρωπαϊκές εκθέσεις.
Η εταιρία επεκτείνει τις εμπορικές της δραστηριότητες, συνεργαζόμενη με inflight caterings.
2014
2015
Η εταιρία λανσάρει νέα σειρά ατομικών μερίδων, “Pallada extra virgin olive oil with fresh lemons” και “Pallada extra virgin olive oil with 60% balsamic vinegar” σε συσκευασίες των 12 ml.
Eπέκταση δικτύου εξαγωγών σε Αμερική, Ευρώπη και Αραβικά Εμιράτα. Πιστοποίηση AGROCERT
Τυποποίηση ελαιολάδου σε κομψά γυάλινα μπουκάλια.
Συμμέτοχη στο World Travel Catering στο Αμβούργο.
2016
2017
H εταιρία, προσπαθώντας να καλύψει περισσότερες ανάγκες HORECA, μπαίνει στο χώρο της τυποποιημένης μαρμελάδας, λανσάροντας ως πρώτο κωδικό την μαρμελάδα πορτοκάλι σε ατομική συσκευασία των 15,20 και 30g. To συγκεκριμένο προϊόν διαφοροποιείται από τα παρεμφερή του ανταγωνισμού λόγω ποιοτικής ανωτερότητας σε γεύση και συσκευασία.
Η νέα νομοθεσία για τη διάθεση του ελαιολάδου στους χώρους μαζικής εστίασης δίνει νέα πνοή στις πωλήσεις των προϊόντων Pallada στην ελληνική αγορά. Διαβάστε τι προβλέπει η νέα νομοθεσία που καταργεί τις επαναγεμιζόμενες φιάλες στους χώρους μαζικής εστίασης
Η επιχείρηση εμπλουτίζει την γκάμα της με νέες ατομικές συσκευασίες εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου στα 10,12,15,20 και 24mL, ικανοποιώντας έτσι περισσότερες ανάγκες συνεργατών της.
Νέες συνεργασίες με σημαντικά βιομηχανικά και αεροπορικά caterings, αλυσίδες εστίασης, ξενοδοχεία, εταιρίες χονδρικού εμπορίου τροφίμων και υπεραγορές cash and carry.
2018